Programma 25 en 26 maart

Dagdeel I - 25 maart - De veranderende markt en nieuwe managementtools
Thuiswerkmanagement en de (thuis) werkomgeving
08:45
Digitale inloop deelnemers
09:00
Start en welkom vanuit de centrale studio
09:05
Themadiscussie met panelleden met o.a. Jeroen Kemker, Dirk Ligtenberg en Michael Huijser en de deelnemers
09:20
Algemene beschouwing van het Capgemini onderzoeksrapport 'Remote working is here to stay' en het CPB rapport 'Thuiswerken vóór, tijdens en ná de coronacrisis'
09:35
Discussie met panelleden en deelnemers
09:55
Spreker 1 - Dick Pieters - De 7 stappen van leiding geven op afstand en noodzakelijk veranderingsmanagement
10:10
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
10:30
Pauze
10:45
Spreker 2 - Niels Schotanus - Remote recruiment, outplacement en conflicthantering
11:00
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
11:55
Spreker 4 - Ellen Hermans - De digitale transformatie van organisaties middels e-signing in een remote wereld
12:10
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
12:30
Vervolg break-outrooms en digitale exposantenplaza
Summit terugkijken

Managementtools

  • De 7 absolute voorwaarden voor productief thuiswerk management.
  • Omgaan met veranderingen nieuwe managementtools.
  • Remote teamworktools en cybersecurity.
  • Social mediastrategieën om je sales-en marketingteamsuccesvol te houden.

Thuiswerkskills

  • De meest recente onderzoekgegevens en verwachtingen voor 2021 t/m 2023.
  • Wat zijn de praktijkervaringen?
  • Wat zijn de valkuilen en hoe kunnen deze vermeden worden?
  • Kennis en vaardigheden die
    noodzakelijk zijn.
  • Hoe stuur je jouw organisatie hier snel en doelgericht op aan?
Dagdeel II - 25 maart - Welzijn, werkomgeving en betrokkenheid medewerkers
Gezondheid/welzijn en werkomgeving
13:15
Digitale inloop deelnemers
13:30
Start en welkom vanuit de centrale studio
13:35
Algemene beschouwing van onderzoeksrapport Remote working is here to stay met o.a. Sjaak Schouteren en Mariska Meerveld
13:50
Spreker 1 - Dr. Kilian Wawoe - De toekomst van het thuiswerken (onderzoek VU Amsterdam)
14:10
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
14:20
Spreker 2 - Mascha Mooy - De belangrijkste stappen om een burn-out bij medewerkers te voorkomen.
14:35
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
14:55
Pauze
15:10
Spreker 3 - Jolanda Oskam - Werken aan betere online presentatie vaardigheden van medewerkers
15:25
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
15:45
Spreker 4 - Antje Monteiro - Medewerkers fit houden en remote teambuilding
16:00
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
16:30
Break-outrooms open en virtuele borrel met live Old school soul & funk met DJ Panama en digitale exposantenplaza
Summit terugkijken

Gezondheid en welzijn

  • Hou je medewerkers geïnformeerd en betrokken.
  • Hoe een burn-out te voorkomen?
  • Faciliteiten die je je medewerkers kunt aanbieden.
  • Voorwaarden voor een ergonomische thuiswerkplek.
  • Middelen om je medewerkers fit en gezond te houden.

Managementtools

  • De 7 absolute voorwaarden voor productief thuiswerk management.
  • Omgaan met verandering- en crisismanagement.
  • Remote teamworktools .
  • Social mediastrategieën om je sales-en marketingteamsuccesvol te houden.
Dagdeel I - 26 maart - De veranderende markt en nieuwe managementtools
Thuiswerkskills en de (thuis) werkomgeving
08:45
Digitale inloop deelnemers
09:00
Start en welkom vanuit de centrale studio
09:05
Themadiscussie met panelleden met o.a. Jan Machek, Lieke Vogels, Kees Noomen en de deelnemers
09:20
Algemene beschouwing van het Capgemini onderzoeksrapport Remote working is here to stay en het CPB rapport Thuiswerken vóór, tijdens en ná de coronacrisis
09:35
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
09:55
Spreker 1 - Bart van Luijk - Veel verkopers hebben voor de kerst een andere baan, omdat ze niet hybride kunnen verkopen.
10:10
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
10:30
Pauze
10:45
Spreker 2 - Mike Stern - Een managementgeneratie die de digitale- en social mediarevolutie, volledig heeft gemist. Tijd voor een andere aanpak om effectiever remote te werken.
11:00
Discussie met studiopanel, deelenemers en spreker
11:20
Spreker 3 - Martijn van Lieshout - Wat zijn de recente ontwikkelingen en kansen rondom hybride werken?
11:35
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
11:55
Spreker 4 - Sjaak Schouteren - Cyber risk management. Een veranderende IT omgeving, waar moet je op letten en wat zijn de valkuilen?
12:10
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
12:30
Vervolg break-outrooms en digitale exposantenplaza
Summit terugkijken

Managementtools

  • De meest recente onderzoekgegevens en verwachtingen voor 2021 t/m 2023.
  • Voorwaarden voor een remote salesomgeving.
  • Remote sales & marketingtools.
  • Social mediastrategieën om je sales-en marketingteams succesvol te houden.

Remote sales- en marketingtools

  • Voorwaarden voor een succesvolle remote sales- en marketingstrategie.
  • De juiste omgeving creëren en medewerkers opleiden. Wat veel thuiswerkers missen.
  • Online sales en social media samenspel tussen sales & marketing.
  • De nieuwe sales- en marketingafdelingen.
  • Welke online sales- en marketingtools, moeten juist nu ingezet worden?
Dagdeel II - 26 maart - Verbinding houden en effectief werken
Welzijn en managementtools
13:15
Inloop deelnemers
13:30
Start en welkom vanuit de centrale studio
13:35
Algemene beschouwing van onderzoeksrapport Remote working is here to stay met o.a. Paul Geraeds, Martijn van Lieshout, Wouter Schouten en deelnemers
13:50
Spreker 1 - Paul Geraeds - Koersbepaling en managementtools
14:10
Discussie met studiopanel en deelnemers
14:20
Sprekers 2 - Michiel Meyer - Erik van der Harst - Faciliteren van de thuiswerkomgeving
14:35
Discussie met studiopanel, deelnemers en sprekers
14:55
Pauze
15:10
Recap presentatie Dr. Kilian Wawoe - De toekomst van het thuiswerken (onderzoek VU Amsterdam)
15:25
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
15:45
Spreker 4 - Egbert Jongen - Hoe gaat het thuiswerken er na een lockdown uit zien?
16:00
Discussie met studiopanel, deelnemers en spreker
16:20
Sprekers 5 - Mariska Meerveld & Jan-Paul Scholten- Thuiswerktafel & Logitech - De ideale thuiswerkplek oplossing
16:35
Discussie met studiopanel, deelnemers en sprekers
17:00
Break-outrooms open en virtuele borrel met live Old School soul & funk met DJ Panama en digitale exposantenplaza
Summit terugkijken

De ideale werkomgeving

  • De meest recente onderzoekgegevens en verwachtingen voor 2021 t/m 2023.
  • Het nieuwe kantoor en hybride werkplek inrichting.
  • Faciliteiten je die medewerkers kunt aanbieden.
  • Voorwaarden voor een veilige en ergonomische thuiswerkplek.
  • Inspelen als werkgever op de thuissituatie.

Betrokkenheid van medewerkers behouden

  • Het nieuwe kantoor en hybride werkomgevingen vraagstukken.
  • Wettelijke bepalingen, subsidies en de nieuwste ontwikkelingen.
  • Wat kunnen medewerkers zelf bijdragen?
  • Welke (hulp)middelen staan werkgevers ter beschikking?
  • De rol van het management en de commissarissen.